Laboratorium Dextera Wiki
Advertisement
Tata Dextera
Dexters-Dad
Inne imiona Tata, tatuś
Płeć Mężczyzna
Debiut w serialu "Dziadek Dexter" (03)
Gatunek Człowiek
Praca Kaskader
Zainteresowania Telewizja, czytanie gazety, wędkarstwo, golf
Pokrewieństwa
  • Dee Dee (córka)
  • Dexter (syn)
  • Mama Dextera (żona)
  • Dziadek Dextera (teść)
  • Fergle O'Reilly (szwagier)
  • Tata Dextera - ur. 25 czerwca 1960 jest tatą głównego bohatera Dextera, ale w porównaniu do syna nie jest zbyt rozgarnięty ani inteligentny. Można wręcz powiedzieć, że jest fajtłapą. bardzo często zdarzają mu się różne wypadki czy to w domu czy gdzie indziej. Chodzi zawsze schludnie ubrany w czysty strój (brązowe spodnie i biała koszula oraz krawat), nosi także pododbnie jak jego syn okulary. Ma blond włosy, ale w jednym z odcinków dowiadujemy się, że to peruka (Dexter unosi ją by zebrać naskórek z łysej głowy ojca).

    Przed poznaniem swojej przyszłej żony nie zbyt dbał o higienę, chodził wręcz brudny i śmierdzący. Dopiero kiedy poznał swą małżonkę i zobaczył, że ją to odpycha całkowicie się zmienił. Mimo tego, że jest nieporadny uwielbia uprawiać różne sporty, np. wędkowanie czy granie w golfa. W jednym z odcinków okazało się też, że jest kaskaderem. Stało się to podczas Dnia Pracownika kiedy na oczach całej klasy Dextera zaprezentował swoje umiejętności przeskakując nad kilkoma trudnymi przeszkodami na motorze.

    Podobnie jak syn za Mandarkiem niezbyt przepada za ojcem największego wroga Dextera choć nie okazuje tego tak dobitnie jak jego syn. Mimo to w jednym z odcinków doszło nawet do bójki między nimi.

    Tata Dextera przed telewizorem
    Ojcowie Dextera i Mandarka

    Tata Dextera przed telewizorem

    Ojciec Dextera uwielbia oglądać telewizję i jak najbardziej sobie to udogadniać

    Ojcowie Dextera i Mandarka

    Ojciec Dextera nie przepada za ojcem Mandarka podobnie jak ich synowie nie przepadają za sobą

    Tata Dextera przed telewizorem
    Ojcowie Dextera i Mandarka
    Advertisement